Blestemul material al umanității

În Știri (de la Facte.ru) „De-a lungul ultimilor 50 de ani, germanii au devenit mai bogaţi cu 400%, în timp ce numărul de persoane care suferă de depresie a crescut cu 38%. Publicitatea insuflă un sentiment de inferioritate în oameni, dacă aceştia nu cumpără ceea ce este  nou, la modă.

„500 miliarde de dolari sunt cheltuiţi pe publicitate in fiecare an; acești bani sunt suficienţi pentru a face omenirea să se simtă mizerabil. Doar 50 de miliarde dolari pe an sunt necesari pentru a rezolva problema foametei în lume.

„Principala problemă nu este că ar trebui să aruncăm lucruri bune, deoarece acestea sunt la modă. Tragedia umană sunt așteptările nejustificate. După ce a cumpărat o mașină nouă, un om se bucură de ea un timp foarte scurt. Dacă a doua zi prietenii lui au o mașină mai bună decât a lui, această bucurie va fi limitată la doar o zi. Fără să observe, mulți dintre noi devin nefericiți în urmărirea de lucruri noi la modă. ”

Comentariul meu: Ieşirea din această cursă este posibilă numai prin participarea consecventă în propria re-educare sub influența mediului corect, potrivit metodei de educație şi creştere integrală.

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed