“Școlile erau deja moarte, iar Covid a venit să le îngroape” (Medium)

Medium a publicat noul meu articol “Școlile erau deja moarte, iar Covid a venit să le îngroape

Pe de o parte, dorim întoarcerea la școală a copiilor, astfel încât să ne putem întoarce la muncă și să ne întoarcem la normalitate. Pe de altă parte, nu există nicio îndoială că școlile vor deveni locuri de infectare în masă, deoarece distanțarea socială este complet nefirească pentru copii. Nu vor putea respecta astfel de reguli și le este dăunător din punct de vedere emoțional să stea fizic separaţi. Rezultatul ciocnirii dintre deschiderea școlilor și creșterea economiei, și închiderea școlilor și păstrarea în siguranță a copiilor și a familiilor acestora, va fi defectul permanent și vechi al sistemului de învățământ.

Ceea ce oferă școlile în ceea ce privește cunoașterea, le va fi predat prin cursuri online sau înregistrate. Pentru copiii de astăzi, învățarea online este la fel de naturală ca și învățarea fizică pentru noi. De fapt, învățarea fizică și participarea obligatorie la clasă sunt nenaturale pentru ei.

Şcoala, așa cum o știm, este un sistem defunct, care a murit de zeci de ani. Mai mult decât cunoaștere, „îi învață” pe copii comportamente obositoare, îi expune la droguri, promiscuitate sexuală extremă, agresiune, violență, dependență de orice, de la jocuri pe computer la droguri dure și îi înstrăinează de familiile lor.

COVID-19 ne-a făcut tuturor o mare favoare închizând sistemul „educației”, și ne va face o altă favoare atunci când ne oprește din a-l redeschide. În cele din urmă, vom învăța ce programe sociale trebuie să deschidem și ce fel de activități dorim să se desfășoare, dar depinde de noi să decidem cât de repede dorim să vină acel bun sfârșit.

Florida, care a încercat să-și deschidă sistemul școlar, exemplifică costul insistenței de a deschide școlile. Departamentul de Sănătate din Florida a raportat o creștere de 9.000 de cazuri confirmate la copii în doar 15 zile de la redeschiderea școlilor în stat. Este absurd să crezi că s-ar putea întâmpla altfel. Însăși dezvoltarea copiilor depinde de contactul strâns unul cu celălalt. Atingerea, jocul împreună, schimbul de obiecte, împărtășirea și împrietenirea sunt necesare pentru creșterea lor. Copiii au nevoie de un contact strâns cu prietenii și colegii, pentru a se stabili ca ființe sociale. Pentru ei acest lucru este vital, ca mâncarea.

Și mai rău, mesajul pe care li-l dăm, spunându-le să rămână distanţaţi și să respecte regulamentul (anti) social de distanțare, este probabil să-i sperie definitiv. Îi înstrăinăm unii de alții. Instinctele noastre parentale sănătoase ne fac să ne încurajăm copiii să socializeze, să-şi facă prieteni, să fie drăguți cu oamenii și să fie atenți la oamenii răi, deoarece vrem ca ei să crească pentru a fi indivizi împliniţi. Dar, cu restricțiile coronavirusului, trebuie să le spunem contrariul: „Stai departe de toată lumea! Rămâi în propriul tău colț; nu da nimănui nimic și nu lua nimic de la nimeni. Oricine îți poate da virusul; stai departe de ei!” Ce fel de oameni ne așteptăm să crească din astfel de imperative?

În astfel de condiții, este mai bine să țineți copiii acasă și să înveţe online, unde comunicarea dintre ei este monitorizată și minimă. Conexiunile pe care le vor dezvolta cu colegii online, vor fi mult mai pozitive și mai puțin stresante decât presiunea socială pe care o suportă în clasă, și își vor completa nevoia de contacte sociale cu familia și cu câțiva prieteni apropiați, unde se simt confortabil și în siguranță și unde reduc la minimum riscul de infectare.

Ceea ce oferă școlile privind cunoștințele, le va fi predat prin cursuri online sau înregistrate. Pentru copiii de astăzi, învățarea online este la fel de naturală ca și învățarea fizică pentru noi. De fapt, învățământul fizic și clasa obligatorie sunt nenaturale pentru ei.

Prezența copiilor acasă nu va fi gratuită. Un adult va trebui să fie cu ei acasă în timpul orelor de „școală”. În gospodăriile cu doi părinți, unul va trebui să rămână cu copiii, să vadă că primesc mâncare și pauză și că de fapt învață în timpul orelor lor. Și dacă pare greu să ai un singur salariu, va fi mult mai greu pentru gospodăriile monoparentale. Dar și aici va trebui găsit un aranjament, fie cu asistență guvernamentală, ONG-uri, fie printr-un alt acord. La urma urmei, atunci când școlile sunt centre de infectare în masă, nu este o chestiune dacă copiii ar trebui să rămână acasă, ci cum se poate face asta. Cu cât recunoaștem mai repede necesitatea de a ne adapta la realitate, cu atât mai ușor vom parcurge tranziția.

Când am scris în urmă cu câteva luni că speranțele oamenilor de a reveni la zilele pre-COVID erau nerealiste, oamenii nu au putut să accepte. Acum sper că vor vedea deja că așa este, deoarece cu cât ne adaptăm mai repede politicile și instituțiile la faptul că virusul nu pleacă, cu atât mai bine vom putea să ne adaptăm educația, economia și toate celelalte aspecte din viața. noastră în noua lume, care pare că a apărut peste noapte.

 

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul precedent: