“Trebuie să educăm sistemul educațional” (Linkedin)

Noul meu articol pe LinkedinTrebuie să educăm sistemul educațional

A trecut un an și jumătate în epoca virusului Corona, iar școala a fost restricționată, limitată și schimbată în multe feluri de la începutul acestuia. Din perspectiva sistemului educațional, Covid-19 a făcut mai mult rău decât bine: copiii sunt mai predispuși la depresie, izolare socială, regresie în realizările academice, precum și la șanse crescute de a renunța la școală. Cu toate acestea, în opinia mea, problema nu este cu Covid, ci cu educatorii care nu au profitat de moment, pentru reformarea sistemului de învățământ învechit. Au încercat să copieze o platformă fizică eșuată într-o platformă virtuală, în loc să valorifice avantajele scenei online.

Copiii și adulții tineri sunt mult mai predispuşi atunci când vine vorba de utilizarea instrumentelor online, cum ar fi motoarele de căutare și enciclopediile online sau alte site-uri care oferă informații accesibile și gratuite. Prin urmare, școlarizarea trebuie adaptată noii realități și ar trebui să ocupe mult mai puțin timp decât era necesar în epoca pre-Covid. În loc să forțeze vechile metode de predare asupra noii realități, educatorii ar trebui să dedice timpul amplu care a fost eliberat datorită disponibilității informațiilor singurului lucru pe care oamenii cu adevărat trebuie să-l învețe astăzi: cum să purtăm relații pozitive.

Ratele de depresie și agresivitate cresc foarte mult, nu pentru că oamenii nu știu suficient despre istoria americană sau din cauza abilităților lor matematice. Sunt deprimați pentru că nu pot comunica cu oamenii în moduri semnificative și pozitive. Când nu găsesc oameni în care să se încreadă, se simt singuri și fără speranță. Deoarece problema este națională, ea ar trebui tratată prin intermediul sistemului de învățământ, iar autoritățile trebuie să numească educatori speciali care să învețe oamenii cum să interacționeze, cum să dezvolte grija unul pentru celălalt.

În era globală, suntem cu toții conectați. Când ne comportăm contrar, așa cum facem astăzi, ne rănim pe noi înșine și pe ceilalți. Pentru a aborda problema, educatorii ar trebui să lucreze atât la nivel informativ, cât și la nivel emoțional. Oamenii ar trebui să afle despre natura interconectată a realității de astăzi, despre modul în care actele unei persoane afectează viața tuturor celorlalți, chiar și atunci când nu o simțim imediat. În același timp, educatorii ar trebui să cultive atitudini de responsabilitate reciprocă în rândul copiilor și tinerilor, precum și în rândul adulților.

Cele două niveluri, informativ și emoțional, se vor completa reciproc și vor crea o nouă piatră de bază pe care să construiască o societate de oameni fericiți, care se simt conectați, apreciați și încrezători în mediul lor.

Lumea post Covid nu va reveni la mentalitatea competitivă și insensibilă care a caracterizat lumea înainte de izbucnire. Pentru a profita de beneficiile maxime ale transformării prin care trece societatea umană, trebuie să ne educăm despre aceasta și să practicăm traiul după noile sale coduri sociale de responsabilitate reciprocă și grijă pentru toată lumea. Cu cât începem mai repede, cu atât mai bine!

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior:

Articolul următor: