Conform dorințelor publicului

Întrebare: Toți specialiștii în marketing îi sfătuiesc pe profesori să studieze publicul înainte de a vorbi. esti de acord cu asta?

Răspuns: Dar nu voi satisface dorințele lor. Nu mă interesează deloc. Trebuie să-i învăț ceea ce cred că este necesar și ce ar trebui să-i intereseze.

Cursurile mele constau din două părți, care ar trebui făcute simultan. Aceasta este inițierea dorinței de a ști ce vreau să le dau și absorbția acestor cunoștințe de către studenți.

Întrebare: Să presupunem că ați fost invitat la un public de câteva sute de oameni care doresc să audă despre reîncarnare, iar acesta este un subiect foarte dificil pentru începători. Ați spune tot ceea ce credeți că este necesar?

Răspuns: Dacă acest subiect a fost comandat în avans și l-au discutat cu mine, atunci probabil aș fi de acord, plecând de la faptul că vreau cu adevărat să ajung la acel public, iar ei nu ar fi de acord cu un alt subiect.

Ținând cont de dorința lor, le-aș spune despre ciclurile de viață, dar numai într-un anumit mod: de ce natura are nevoie de ele, de ce natura acționează cu noi în acest fel, cum le putem schimba, cum poate fi folosită actuala încarnare pentru a schimba întregul scop al ciclurilor de viață etc. Îl voi întoarce oricum, astfel încât să fie interesați și să dorească să studieze.

Întrebare: V-ați sfătui studenții să studieze nevoile publicului înainte de a începe o prelegere?

Răspuns: Nu. Singurul lucru este că putem face ca subiectele noastre să se potrivească cu ceea ce fac ascultătorii, de exemplu, zoologie, biologie, astronomie etc.

Din emisiunea KabTV  „Abilități de comunicare” din 14.08.2020

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed