Fluctuații pe calea spirituală

Întrebare: În cadrul cursurilor de educație integrală, mai întâi trebuie să le oferiți elevilor un scop comun, să îi îndrumați să cunoască lumea sau cel puțin să caute. Scopul ar trebui să fie clar, realizabil și specific. Odată cu aceasta, trebuie să verificăm dacă elevul progresează corect. Poate prezenta și participarea activă să rezulte din faptul că se îndreaptă spre obiectiv?

Răspuns: Da și nu. În procesul de studiu, în student apar mari schimbări, fluctuații, creșteri și scăderi. Deci, este imposibil să se determine clar acest lucru în fiecare moment.

Întrebare: În timp ce studiază, omul începe să-și dea seama de răutatea naturii sale egoiste, cât de diferit este de idealurile și principiile pe care le studiem. Ar putea fi acesta rezultatul avansării?

Răspuns: Acesta este unul dintre rezultate. Dacă cineva nu simte și nu își dă seama ca este egoist, atunci nu s-a dezvăluit.

Întrebare: Cel mai de încredere indicator al progresului este bucuria, un sentiment de împlinire din procesul în sine. Poate fi considerat acest lucru un rezultat?

Răspuns: Uneori. Se întâmplă ca o persoană să fie frustrată. Avansarea constă într-o schimbare foarte clară și consecventă a stărilor, stărilor de spirit și a evenimentelor. În caz contrar, nu există progrese. Include întotdeauna coborâri, urcări, circuite.

Întrebare: Într-un anumit stadiu, o persoană începe să își reconsidere valorile în viață. Mai mult, valorile materiale se estompează în fundal. Cum determinați ce este necesar și ce nu?

Răspuns: Toți decid de la sine. Acest lucru este complet irelevant pentru scopul vieții. Este vorba despre necesități.

Din „Abilitățile de management” KabTV, 02.07.2020

 

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul precedent:

Articolul următor: