Începutul dezvoltării omului

Întrebare: În învăţământul clasic există o tranziţie de la o clasă la alta, iar apoi, în instituţiile de învăţămînt superior, există o tranziţie de la un curs la altul. Cu alte cuvinte, o persoană are o anumită structură precisa. O dată ce o persoană merge la colegiu sau iese absolventa din ea, înţelege că există etape, anumiti pasi înaintea ei. Dar, o dată ce ne vom uni şi vom trece la nivelul de „Om”, vor exista, de asemenea, anumite etape si trepte şi va continua dezvoltarea umană?

Raspuns: Dezvoltarea umană începe acolo, deoarece numai acolo începe obtinerea naturii. Astăzi ne gândim doar la cum sa ne fie mai confortabil: Voi lua orice există. Legile pe care le-am obtinut sunt legi foarte limitate, cum ar fi studiile lui Einstein, Hugh Everett, şi ale altor oameni de stiinta. Acestea sunt legi foarte mici, limitate, ale naturii, care literalmente se scurg în egoismul nostru şi ilumineaza uşor in constiinta noastra egoista; acesta este singurul lucru pe care-l simtim, singurul lucru pe care-l examinam. Iar restul naturii este destul de mult ascuns de noi.

Lumile, gradele pe care le urcam după obtinerea nivelului de „Om” sunt starile noastre, grade strict măsurate ale realizarii. Egoismul nostru, de asemenea, operează acolo, nu tipul animalic de egoism, ci unul îndreptat spre realizarea partii ascunse a naturii.

Dintr-o „discutie despre cresterea integrala” # 33, 25/5/12

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah" Comentarii RSS Feed