Reconstruirea sistemului de valori

231.01Comentariu: Ați definit recent că elevul își poate măsura progresul prin măsura în care încearcă să adere la ceea ce îi spune profesorul, adică gradul în care își înlocuiește opinia cu cea a profesorului său.

Răspunsul meu: Aceasta însă, nu este o combinație ușoară, nu este ușor pentru o persoană să-și înlocuiască opinia cu opinia unui profesor. Acesta este deja un zbor înalt. Cine o poate face? Nu stiu.

Acest lucru este posibil atunci când elevul și profesorul sunt în adeziune, în conexiune. Aceasta înseamnă învățare „din gură în gură”. Elevul se ridică prin credinţă deasupra raţiunii, contrar înțelegerii sale și acceptă părerea profesorului mai presus de a sa și se bucură de aceasta.

Aceasta este o acțiune pur spirituală, care poate fi făcută doar atunci când ești în interiorul unui grup care te susține, pentru că altfel nu ai putere pentru asta; când primești hrană de la lumina superioară, asta te schimbă. Astfel aspiri la o stare mai presus de rațiune și simţiri. Acesta este un contact complet diferit și nu mai este lumea noastră.

Comentariu: De fapt, acest lucru este imposibil de realizat în percepția noastră unilaterală a lumii.

Răspunsul meu: Da, va trebui să o schimbați. Dar acest lucru nu implică nicio schimbare fizică. Trebuie doar să reconstruiești sistemul de valori astfel încât opinia profesorului, a grupului și a prietenilor să fie mai mare decât a ta și să fii gata să te anulezi în fața lor. Acesta este minimu, fără de care nu mai este nimic de făcut pentru că astfel te ridici deasupra egoismului și ai o nouă calitate, calitatea de a simți în afara ta.

Calitatea de a „simți” profesorul, prietenii și grupul înseamnă că începi să simți ceva în afara ta. În acest „ceva din afara ta” vei simți atât Creatorul cât și lumea superioară. Vei realiza un substrat pe baza caruia sa simti asta.

KabTV “Am primit un telefon. Cum să aflu nivelul meu spiritual?” 3/21/13

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior:

Articolul următor: