Sărind peste ascundere

Întrebare: În ce constă abilitatea unui om, ca să câştige războiul contra inamicilor interiori?

Răspuns: Mai întâi, noi vorbim despre oameni care au fost deja treziţi pentru a căuta adevărul şi care simt nevoia de a-l descoperi pe Rege şi a se întoarce la El. Punctul care trezeşte inima unui om este acelaşi punct al suferinţei legat de pierderea „scutului şi a sabiei”, care la un anumit moment dat i-au fost date de Creator. Asta înseamnă că omul a avut odată un Masach (ecran) peste vasele de dăruire şi vasele de primire, de grosimea fazelor rădăcină, unu şi doi, iar acum acest Masach a dispărut.

Numai o scânteie a lui a mai rămas în om, un sentiment că odată a avut această putere şi că ar putea să o mai aibă, că ar mai putea să dăruie şi că vrea să dăruie. Acesta este „posteriorul”, Nefesh a lui Kedusha; Nu obţin spiritualitatea, dar simt că o pot obţine; am un fel de tânjire inconştientă legată de ea, un dor puternic.

O scânteie este cea mai mică, cea mai coruptă parte a „scutului şi sabiei” care au fost odată dăruite omului de către Creator. Scânteia include atât Lumina Hassadim cât şi Lumina Hochma şi Masachim (ecranele) de deasupra lor. Este la fel ca Reshimot (genele spirituale) care includ toată realitatea.

Aşadar, dacă o asemenea scânteie există într-un om, el poate obţine spiritualitatea. Îi lipsesc numai mijloacele care să îl ajute să lege această scânteie de Lumină. Grupul ne face să simţim importanţ scopului şi nimic altceva nu i se cere unui om. Principalul lucru este ca omul să simtă în mod constant o nevoie pentru a cere Lumina care Reformează, pentru a se identifica cu Creatorul.

Trebuie să obţinem importanţa spiritualităţii de la grup, deoarece suntem într-o stare de ascundere. Grupul aduce stării noastre condiţiile necesare care par să ne permită nouă să facem un salt peste ascundere ca şi cum am simţii măreţia Creatorului. Este în mod clar numai ceva imaginar, nu real, măreţ, dar tu abordezi această minciună în mod conştient, înţelegând foarte bine că aceasta este un joc şi că nu ai altă şansă.

Acestea sunt condiţiile care ne-au fost date în timpul pregătirii şi despre asta este spus: „Ai muncit şi ai găsit!”

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah" Comentarii RSS Feed

Articolul următor: