Individ şi comunitate

Unitatea nu este egalizare, ci integrare reciprocă. Metoda de educaţie se bazează pe această idee, precum: Fiecare este unic şi, prin urmare, copiii se dezvoltă prin discuţiile care să le permită să înveţe opiniile celorlalţi copii, indiferent de cât de numeroase sunt aceste opinii.

Datorită acestei metode, fiecare copil absoarbe de la alţii, devine impregnat cu modul lor de a fi, şi creşte prin a fi chiar si mai mult unic. Copilul primeşte de la oricine altcineva şi creşte prin asta, dezvoltandu-si proprietatile sale.

Aceasta este ceea ce dorim să realizăm cu metoda noastră de educaţie. Oamenii sa se unească în mod corect, facand un contact, comunicand unii cu alţii şi sa construiasca o societate umană în sine, o societate care se bazează pe includerea reciprocă a fiecăruia în toti şi a tuturor în fiecare. Ca urmare, unicitatea fiecăruia înfloreşte chiar mai mult.

Pentru a face acest lucru, copiii poarta discuţii, pe care le dirijam şi le gestionam doar un pic. Între timp, toată lumea are posibilitatea de a vorbi, experimentand rolul unui judecător şi al inculpatului, avocat şi procuror. Dezvoltam o fiinţă umană în fiecare copil doar prin integrarea reciprocă.

Apoi, de la an la an, copiii vor creşte mult mai diferiti unul de altul. Diferenţa dintre ei va sari in ochi de fiecare dată, dar si ce daca? Chiar acest lucru va da putere unificarii viitoare. Acesta este intregul punct: Fără a suprima individul, vom construi o comunitate formata din mari personalitati.

Astfel metoda Cabalei ne permite să utilizam întreaga creaţie. În caz contrar, vom distruge pur şi simplu o persoană, reducând-o la o rotiţă în maşină, în timp ce de fapt, fiecare detaliu, conştient de indispensabilitatea sa, ar trebui să pună această maşină în acţiune.

Din partea a 4-a a Lecţiei zilnice de Cabala 5/12/2011, „Pacea în lume”

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah" Comentarii RSS Feed

Articolul precedent: