Lecţii despre o lume nouă: natura, societate şi om

Agravarea crizei economice va lăsa un număr mare de oameni fara un loc de munca şi practic nimeni nu va ramane neatins de către aceasta; Am ajuns la necesitatea pentru învăţare şi educaţie, care vor ajuta oamenii sa devina adaptati noii lumi integrale. Învăţarea este pentru a obţine cunoştinţe despre sistemul integral, iar educaţia implementeaza aceste cunoştinţe în practică.

Componenta învăţarii ar trebui, în primul rând, sa cuprinda cunoştinţe generale, care vor reînnoi toate bazele într-o persoană: istoria umanităţii, geografie, şi astfel, să aducă pe toată lumea, mai mult sau mai puţin, la acelaşi nivel de la care va fi posibil sa continue. Este posibil sa fie nevoie de o diviziune preliminara în grupuri, în funcţie de pregătirea iniţială a unei persoane şi de nivelul de educaţie anterior.

Cei care au terminat liceul, colegiul, sau universitatea vor trebui să treacă prin cursuri la diferite niveluri. Dar, mai întâi de toate, fiecare va trebui să primească o anumită educaţie generală, în scopul de a-si reîmprospăta cunoştinţele. Chiar şi atunci când se merge la o universitate, in primul an de obicei se repeta ceea ce a fost deja învăţat în liceu.

Să spunem că acesta este un curs în sociologie despre noua structură a societăţii, care ajută o persoană să înţeleagă structura lumii noi. Lumea este împărţită în trei zone: natura, umanitatea în cadrul naturii şi omul în cadrul umanitatii. Noi trebuie să cercetam omul pentru a şti un pic despre fiziologie şi psihologie, pentru a afla mai multe despre societatea umană în cadrul naturii: cum maimuta a coborât candva din copaci pentru a se transforma în om şi a trecut prin mai multe niveluri de dezvoltare până la prezenta sa stare de astazi. Toate acestea sunt rezultatele dezvoltarii ego-ului. Şi aici avem nevoie sa furnizam informaţii care au legatura cu istoria, sociologia, precum şi dezvoltarea societăţii.

Iar apoi, vom aborda studiul naturii în sine, rezultatele dezvoltării sale de la începutul creării universului, condensarea gazelor, crearea stelelor, planetelor, planetei Pamant, precum şi dezvoltarea vieţii pe Pamant. Chiar dacă o persoană ştie toate acestea, trebuie să aranjam această cunoaştere în cadrul unui singur sistem, astfel incat ea va înţelege lumea în care trăieşte.

Avem nevoie ca toată lumea sa avanseze, astfel încât chiar şi cel mai ignorant om sau cel mai educat profesor, care au devenit şomeri, vor avea un numitor comun,o sfera comuna de aplicare a informaţiilor prin care se vor înţelege reciproc. Aceasta va include cunoştinţe despre om, societate, natura şi lume.

Este nevoie sa oferim unei persoane o cunoaştere largă a psihologiei sale. Acest lucru este foarte important. O persoana trebuie să ştie psihologia individului, a familiei, a grupului ca o societate mica, a naţiunii şi a lumii. În afară de aceasta, este nevoie de o psihologie mai avansata, care este mai presus de obisnuita psihologie despre care invatam în prezent. Aceasta psihologie avansată se numeşte, „credinţa deasupra raţiunii”, adică psihologia care este mai presus de corpul fizic. Este studiata mai târziu, dar va trebui să urmeze acelaşi flux.

De-a lungul caii, este nevoie de un numar mare de exercitii practice: discutii despre psihologia relaţiilor de familie, tot felul de situaţii şi conflicte familiale, precum şi educarea copiilor. Trebuie să învăţăm cum să înţelegem copilul; astăzi nu înţelegem relaţia dintre părinţi şi copii. Prin aceasta vom calma deja multe probleme.

În afară de aceasta, noi nu doar invatam o persoană despre psihologia socială, ci şi despre structura societăţii. În prezent, o persoană nu ştie cum este condus un guvern şi modul în care legile sunt făcute. Nu puteţi refuza să studiati aceasta precum un artist, care nu are nevoie să studieze matematica. Aici, fiecare va trebuie să cunoască, şi nu doar un pic, despre lumea în care trăieşte. Avem nevoie sa învăţam fiecare copil despre cum funcţionează o bancă şi despre alte astfel de sisteme în viaţă.

Studiez societatea umană: cum funcţionează, cum este gestionata, cum se iau deciziile, cine o conduce, şi care este locul meu în această societate. Toate acestea apartin structurii sistemului: modul în care este construit astăzi şi care sunt modificările dorite pentru viitor.

Acestea nu sunt doar cursuri. Construim personalitatea unei persoane. Toate aceste subiecte continua de la o clasa la alta, ca la şcoală. În fiecare clasă elevii învaţă acelaşi lucru, numai ca la un nivel superior. Cel mai important este că de fiecare dată ii unim din ce în ce mai mult împreună, astfel încât toti sa fie interconectati, în ​​cele din urmă vazand lumea ca un tot integral.

Principala realizare la sfârşitul acestor cursuri este dobandirea unei imagini complete asupra lumii, unde nu există fizica, geografie, biologie, om, guvern şi societate separate -toate sunt împreună ca un intreg.

Atunci este posibil sa explicam modul în care ego-ul opereaza aici, dorinta de a primi si Lumina care imi dăruieste, cum o influenţez. Omul, societatea şi lumea, fără cuvinte speciale, se transforma in a fi: eu, grupul şi Creatorul. In acest mod, avansam spre o viziune asupra lumii, fără concepte cabalistice şi memento-uri din înţelepciunea Cabalei, ci prin învăţarea despre sistemul real al vieţii.

Din „Lecţii despre o lume nouă” 01/12/11

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul următor: