Istoria omenirii – o privire în interior, partea 3

Dorințele nu pot fi ucise! Ele nu pot fi distruse; ele pot fi stăvilite doar și neutilizate. Întreaga lume are scopul său și, prin urmare, nu este permis a arunca nimic departe sau a exclude de la utilizare.

Acest lucru este determinat de atitudinea față de cele șapte dorințe (șapte națiuni) care sunt revelate în timpul perioadei de dezvoltare numita intrarea în țara lui Israel. „Pământ –Eretz” înseamnă dorința (Ratzon) și „Israel” înseamnă direct la Creator (Yashar-El). Dacă ne corectam atitudinea noastră față de cele șapte dorințe egoiste mari, care au fost descoperite, le vom neutraliza ca și cum acestea nu ar exista. Apoi, vom fi gata să ne stabilim în țara lui Israel, ceea ce înseamnă a intra în dorința îndreptata direct spre Creator (Israel), ceea ce înseamnă, dorința cu intenția de a darui.

Toate dorințele există încă din vremea Babilonului antic si au trecut printr-o spargere, crize teribile și dezvoltare ulterioară. Prin urmare, se spune despre grupul lui Avraam că merge în țara Canaanului, apoi în Egipt, în deșert, iar apoi intră în țara lui Israel.

Cu toate acestea, în realitate, acestea sunt numele perioadelor, atunci când dorința mai profundă, mai crudă și egoista a fost dezvăluita în interiorul poporului lui Israel, în interiorul grupului lui Avraam. Si o acoperim si mai mult și, de fiecare dată, nu dorim să o folosim într-un mod criminal și egoist pentru binele nostru.

Stăm în calitatea de a dărui tot timpul, creând o acoperire pentru toate dorințele care sunt revelate în noi: pentru Faraon (cea mai mare dorința egoista) și pentru toate națiunile care stau în calea noastră. Din acel moment, putem construi o astfel de conexiune de dorințe corectate pe care le unim unii cu alții, nu doar în mila, ci de fapt, în intenția de a dărui.

Înseamnă că acest lucru nu este suficient ca sa nu poftesc proprietatea altuia, atunci când a ta este a ta și a mea este a mea, sau a face apel la toată lumea să fie prieteni. Chiar trebuie să ajungă la conectarea inimilor noastre. Mila nu este o conexiune a inimilor încă, asta implică conectarea dorințelor. Prin urmare, încep să exercit un control in care dorințele mele se pot conecta cu dorințele altora.

Aceasta este prima și a doua restricție, când toate dorințele ce sunt incapabile de conectare a calităților de primire și de dăruire (Malchut cu Bina) sunt separate. Refuzăm să utilizam toate acestea și să începem să lucram numai cu dorintele de a darui si cu aceste dorințe de a primi care se anulează în fața lor (AHAP de-Aliyah). Din aceste dorințe construim primul Templu, prima noastră conexiunea în dorințe.

Totuși, aceasta este doar o parte a corecției, dat fiind că suntem sub a doua restricție și nu folosim dorința noastră reală de a ne bucura. Prin construirea Templului, mai întâi vom ajunge la lumina Mochin de-Haya cu iluminarea lui Hochma. Când ne-am terminat construcția Templului, forța superioară este descoperită în interiorul conexiunii noastre. Ne va conduce la revelație prin furnizarea unui vas adecvat.

Calitatea reală de daruire nu are o forma; definim forma cu dorințele noastre care se conectează unele cu altele. Aceasta se numește revelație a Creatorului catre creaturi. Forța superioară este dezvăluita în interiorul dorințele noastre, care sunt conectate corect între ele. Acest lucru este de fapt Templul.

De îndată ce se descoperă Templul, toate dorințele care sunt departe de a fi incluse în această conexiune încep să se trezească și să prezinte noi cerințe pentru noi. Și, din moment ce cererile lor sunt valabile, deoarece acestea provin de la scopul final al creației, nu putem rezista implementarii lor. Incepem sa fim impresionati de aceste dorinte care sunt revelate deasupra înălțimii Templului.

La urma urmei, aceste dorințe ne asigură că este posibil să se construiască un Templu mult mai mare, ceea ce înseamnă a întări legătura dintre noi! Cu toate acestea, nu avem acoperire pentru o astfel de înălțime și astfel va începe să decada.

În interpretarea acestei lumi înseamnă că războaiele erup în jurul primului Templu, personaje care sunt cunoscute de noi toți apar: K’tzinim (lorzi și nobili), fariseii și saduchei (Prushim și Tzdokim). Războiul începe în interiorul acestui grup mare numit poporul lui Israel.

În cele din urmă, cearta merge atât de departe încât conexiunea dintre ele se rupe. Și, din moment ce conexiunea internă este distrusă, Nabucodonsor apare în forma exterioară, care sfărâmă Templul pietros situat în Ierusalim. Evident, aceasta este doar un rezultat al spargerii spirituale.

Dar, chiar înainte ca Nabucodonsor sa distruga Templul, poporul lui Israel a căzut deja în dorințele lui egoiste. Și, ca urmare, Nabucodonsor îi expulzează din țara lui Israel, și ii mută în Babilon, pentru că deja nu aparțin acestui pământ și nu sunt considerate Israel (adică aspira direct la Creator).

Se spune despre Babilon că 127 de națiuni au trăit în el și toate au fost împrăștiate în jurul lui. separarea internă a domnit între ele,  în conformitate cu rădăcina spirituală, cu starea internă, au fost împrăștiați fizic.

Dacă sunteți interesati de ce o persoană se află în KiryatGat sau BeerSheva, în Haifa sau Petach-Ticva, există un motiv pentru ea, de asemenea, și unul pur spiritual. La urma urmei, ne mișcăm doar pentru că există un motiv spiritual care ne muta.

Din prima parte a Lecției zilnice de Cabala 8/12/16, Scrierile lui Rabash

 

Discussion | Share Feedback | Ask a question




"Kabbalah" Comentarii RSS Feed