Un semn al percepției informațiilor

Întrebare: Există momente critice în viață, după care cantitatea de informații care ne-a rămas în memorie scade brusc. Se presupune că în primele minute după ce informațiile sunt percepute, aproximativ 25% din acestea sunt uitate, după câteva ore, aproximativ 50% sunt uitate și după o zi, 75% din informații sunt pierdute.

Scopul unui profesor este de a diminua această pierdere. Este suficient dacă toată lumea din grup rezumă una sau două propoziții sau scrie un scurt rezumat al concluziilor? Va contribui cumva la păstrarea informațiilor din memoria noastră?

Răspuns: Nu, informațiile vor rămâne numai dacă există o utilizare constantă pentru aceasta. Dacă nu, nimic nu va rămâne.

Comentariu: Mulți studenți spun că în timpul lecțiilor înțeleg totul, dar dupa lecție raman complet goi.

Răspunsul meu: E minunat!

Întrebare: Ce este atât de bun la asta? O persoană stă trei ore, ascultă o prelegere și, în momentul în care pleacă, nu mai rămâne nimic în memoria sa.

Răspuns: Înseamnă că informația a intrat de fapt în el și acum se află în el.

Întrebare: Voi putea prelua aceste informații și le voi folosi atunci când voi avea nevoie de ele?

Răspuns: Dacă ați putea să vă amintiți toate informațiile pe care le-ați absorbit în timpul vieții, nu ați fi capabili să gândiți, să decideți, să descoperiți nimic. Nu ați avea goluri în emoții și în minte pentru a lucra cu informațiile în mod obiectiv. Memoria ta ar fi ca un computer, plin de date.

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed