În pragul unei noi organizări „societatea integrală”, Partea 2

Natura necesită reorganizarea societății umane în conformitate cu principiile integrării și apropierii [stabilirea relațiilor armonioase] ale oamenilor unul cu celălalt. Cum va afecta aceasta lumea antreprenoriatului? Drept urmare, toată lumea ar trebui să se alăture într-o afacere comună pe tot globul, ca un tot.

Acum mai bine de cincizeci de ani, am început să vorbim despre efectul fluture, despre dependența universală într-un sistem integrat global. Acum cincizeci de ani, nu am vrut să facem această schimbare prin conștientizare și de voie bună, iar acum va trebui să o facem involuntar. Nu ne dorim și nu suntem de acord, dar nu avem de ales. Va trebui să construim sisteme economice și industriale ale statului public unificat în toate sectoarele și toate țările împreună.

Se pune întrebarea: ce pași ar trebui să facă practic fiecare proprietar de afaceri pentru a se adapta la noua lege integrală? Problema principală nu este cum să apice legea, ci cine o aplică. Ar trebui să începem prin învățarea tuturor angajaților relații noi, conexiunile unul cu celălalt ca un singur sistem, cel puțin un minim posibil.

Este clar că integrarea este un proces în mai multe etape, dar trebuie să înceapă. Prin urmare, trebuie să organizăm cursuri de pregătire pentru angajații fiecărei afaceri. Toată lumea ar trebui să știe ce include legea integrării, de unde provine, ce cere de la noi și de ce suntem obligați să o respectăm. Implementarea ei ne garantează câștiguri mari și succes în general și în special, adică fiecare în viața personală și în cea colectivă, în societate și în întreaga lume.

Cei care se pot adapta la legea integrării vor avea mai mult succes în toate activitățile acestei lumi. Treptat, toată lumea va trebui să ajungă la asta mai devreme sau mai târziu.

Angajații trebuie să înțeleagă că depind unul de celălalt și că sunt conectați pentru că se află în același sistem. Succesul unei organizații depinde de cât de apropiați reciproc sunt angajații. Acest lucru este înțeles chiar și astăzi și se fac multe pentru consolidarea relațiilor în echipă. Însă principala diferență este că acum, acest lucru este realizat pentru a crește capacitatea omului de a concura, de a-l păși pe „adversar” și de a-i lua locul.

În lumea integrală, construim inițial astfel de sisteme de relații prin care toată lumea se străduiește să fie împreună, vrea să ajute și să se deschidă către ceilalți. Această abordare garantează succesul lor viitor.

Asta în măsura în care, dacă văd că o altă fabrică care produce același produs a reușit să-l facă mai ieftin și mai bun, atunci îmi închid întreaga producție și astfel ajut compania concurentă și întreaga umanitate să obțină cele mai bune rezultate. Sunt ghidat de un singur criteriu: beneficiul umanității, beneficiul consumatorului.

La urma urmei, de ce aș produce același produs și aș încerca să bat un concurent cu tot felul de metode murdare? Mai degrabă voi lăsa lumea întreagă să se bucure de cel mai bun produs. Mă gândesc la beneficiile consumatorului, la beneficiile lumii și, în acest lucru îmi văd profitul.

Aceasta este o adevărată revoluție, deoarece până astăzi, proprietarul afacerii s-a gândit cum să-i spargă pe toți și să rămână singur, fără concurenți. Iar acum, pentru a reuși, el trebuie să țină cont de legea integrării, care se referă la modul său de a gândi și îl obligă să aibă grijă de binele consumatorului, de binele umanității. Conceptul de afaceri se schimbă radical.

Îmi administrez propria afacere și știu ce se întâmplă în întreaga lume în acest domeniu, văd cine produce același produs. Întotdeauna cedăm celui care are mai mult succes și încercăm să îl susținem și să-l întărim. Acționez în interesul consumatorului, în interesul avansării umanității, nu în interesul buzunarului meu personal.

Îmi pot oferi echipamentul unui concurent și îl pot ajuta în toate felurile, pentru a reuși. Și, de asemenea, în toate. Acest lucru încalcă legea concurenței. Concurența rămâne, dar într-o altă formă: cine este cel mai bun este pe el îl ridicăm și toți ceilalți producători sunt incluși în el sau dispar de pe piață cu totul.

Oamenii de afaceri sunt întotdeauna interesați de perspectiva unei afaceri, adică de răspunsul la întrebarea ce se va cere mâine. Ceea ce este cel mai solicitat în afaceri în acest moment este să sortăm toate produsele produse de omenire și să înlăturăm tot ceea ce nu este urgent. Închiderea afacerilor inutile este cea mai de succes afacere.

Succesul unei afaceri depinde de relațiile bune dintre angajați, nu de echipamente și abilități. Pregătirea profesională va ocupa un loc în spate, oferind primul loc relațiilor umane. În cadrul relațiilor dintre oameni, vom începe să înțelegem, să simțim și să descoperim cum să desfășurați afaceri cu mai mult succes. La urma urmei, succesul este determinat doar de conexiunile dintre noi.

Din KabTv „Viață nouă” 22/06/20

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul precedent: