O viață nouă #111 – Strategii de marketing pentru viitor, partea 2

O viață nouă #111 – Strategii de marketing pentru viitor, partea 2

Dr. Michael Laitman în conversație cu Oren levi și Nitzah Mazoz

În viitor, consumerismul și căutarea plăcerii va transcende de la materialism la spiritualitate. Organizațiile de ,fapt își vor ajuta clienții lor să progreseze spre o percepție integrală a realității. Își vor îndreptă strategiile lor de marketing spre construirea relațiilor pozitive cu consumatorii, ca o mamă care interacționează cu copilul ei. Profitul va fi măsurat de plăcerea consumatorului. Abordarea integrală va revoluționă piața și va ajuta umanitatea să urce la lumea viitoare bazată pe plăcerea umană comună.

De pe KabTV „O viață nouă #111 – Strategii de marketing pentru viitor, partea 2”, 12/16/12

 AudioPlay Now | Download

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior: