Între cel superior şi cel inferior

961.2Întrebare: Cât de multe eforturi a trebuit să depuneţi pentru a simți ceea ce spunea profesorul dvs.?

Raspuns: Multe.

Întrebare: Nu aţi fost întotdeauna de acord cu el, nu-i așa?

Raspuns: Desigur că nu.

Întrebare: Aţi luptat?

Raspuns: Nu am luptat împotriva lui, deși uneori aveam dorința să-i dau un ultimatum: „Nu, nu așa!” și așa mai departe. Aceasta este reacția naturală a egoismului nostru.

Dar adevărul este că întotdeauna am înțeles că nu există altă cale și am încercat să lucrez la asta. Nu există nici o altă cale! Am cercetat constant metodologia și mi s-a părut foarte logică și perfectă.

Am tot încercat să găsesc un decalaj în ea, în care încă mai existau unele inconsecvențe și contradicții. Știi, ca într-o teorie fizică. Până la urmă, dimpotrivă, îi dezvăluiam doar perfecțiunea.

Prin urmare, m-am străduit din greu să înțeleg totul până la capăt. Dar pentru a înțelege, este necesar să ne angajăm în implementarea metodologiei. Aceasta este în primul rând.

În al doilea rând este diseminarea. La urma urmei, realizarea nu constă doar în primirea de la superior, care este profesorul. El este cel superior, stă înaintea ta, în fața ta și numai prin el vei primi simțiri spirituale. Prin aceasta, ești legat de el pentru totdeauna. Aceasta este ierarhia sufletelor. Și cel mai important, cauți: „Cine va primi de la mine? Cui îi pot transfera toate acestea?”

Când lucrați cu sursa și deveniți un transmițător pentru alții, atunci începeți să contactați corect atât partea superioară, cât și pe cea inferioară. Acest lucru te face treptat un element din ce în ce mai corectat al lumii spirituale, sistemul spiritual.

Am încercat să lucrez neobosit în aceste două direcții: să primesc de la profesor și să mă pregătesc să transmit altora. Cred că aceste două mișcări, eu către el și eu către ceilalți, m-au adus la asta.

KabTV „Am primit un apel. Ar trebui să mă încred în Laitman?” 27.03.11

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior:

Articolul următor: