Când nu mai vrem nimic

200.02Crizele care traversează lumea nu sunt doar crizele constante ale supraproducției. Acum este deja o criză globală. Dar ideea nu este că oamenii au obosit să cumpere și s-au săturat. Adevărul este că omuls-a schimbat.

Nu mai este cineva are vrea să apuce întreaga lume pentru sine. El însuși s-a schimbat atât de mult încât nu mai vrea această lume. Acesta este motivul!

Oferă-mi încă 20 de telefoane, 1.000 de televizoare, altceva și altceva… nu mai este pofta pentru asta!

Nu! Inventează-mi altceva. Şi ce dacă? Depresia generală care traversează lumea într-un val puternic sugerează că omul de astăzi nu mai are nevoie de împlinire materială. Totul are propria sa limită.

Ajungem la întrebarea „Ce urmează? Cu ce mă vei umple?! Ce-mi vei vinde?!” Și ce poți să-mi vinzi? La urma urmei, nu mai vreau nimic!

În primul rând, vinde-mi o dorință de a mă face să vreau. Și faptul că investești 50 – 60% din costul produsului în publicitate, cu asta nu se poate realiza nimic. Nu mai functioneaza. Oricât l-ai învârti la televizor și pe Internet, totul este practic inutil.

Omul nu este doar suprasaturat cu jucării, ci nu mai este deloc interesată de aceste jucării.

În ea apare un nou fel de gol, un gol intern care nu are nicio sursă de umplere în lumea noastră. Aceasta este problema.

KabTV „Am primit un apel. Cum să faci o revoluție” 2/10/12

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed