Dupa Proteste: Lumea Publicitatii Se Intoarce La Bazele Sale

Stiri (de pe ynet.co.il) „Examinarea pubicitatii in intregul sau pentru luna Septembrie 2011 arata ca aceasta difera foarte mult fata de cea din Septembrie 2010, prin scopul, distributia si continutul sau.”

„Luxul- exclusiv necesitatile de baza-incluse. Consumul de dragul consumului- exclus, cumparaturile planifcate cu grija-incluse. Marile market-uri- excluse, magazinele alimentare-incluse. Puterea, marimea, transportul- toate excluse. Masuratorile pe scara larga au fost inlocuite de rate modeste. Este prea devreme sa spunem daca aceasta este o schimbare profunda sau doar un trend.

„Un comportament anti-consum pe termen lung poate duce la o reala recesiune.”

Comentariul meu: Noi nu ar trebui sa ne ingrijoram referitor la incetinirea productiei si comertului, si nu ar trebui sa ne linistim spunandu-ne ca aceasta incetinire nu va avea loc. Totul va descreste treptat pana cand va ajunge la nivelul necesitatilor de baza si nimic mai mult. Altfel nu vom fi capabili sa ajungem la echilibrul cu natura inconjuratoare, si acest dezechilibru va fi simtit prin crize, suferinta si razboaie.

Noi vom primi totul peste necesitatile noastre de la noul teritoriu al relatiilor noastre, de la  garantia reciproca, care va deschide lumea superioara pentru noi- o senzatie de implinire cu eternitate si perfectiune.

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior: