“Cum gestionează profesorii în mod eficient instruirea individualizată?” (Quora)

Dr. Michael LaitmanMichael Laitman, pe Quora: “Cum gestionează profesorii în mod eficient instruirea individualizată?“

Gestionarea eficientă a instruirii individualizate este într-adevăr o problemă în educația modernă. Cu toate acestea, trebuie să verificăm ce se potrivește cu caracteristicile copiilor.

Există multe cazuri de împărțire a elevilor în clase în funcție de subiecte, dar de obicei este atunci când au crescut puțin. În școala elementară putem vedea căși copiii au propria lor direcție interioară care devine mai clară odată cu vârsta, dar trebuie să-i ajutăm să-și facă clarificări.

Cred că profesorii ar trebui să poată discerne atitudinea fiecărui elev față de realitate, înclinațiile, interesele și structura interioară. În consecință aș grupa studenții în funcție de caracteristici distinctive, cum ar fi sensibilitatea, aptitudinea intelectuală, afinitatea pentru natură sau tehnologie și altele. Procedând astfel, profesorii își pot adapta metodele de predare pentru a rezona cu preferințele și stilurile de învățare ale fiecărui grup.

Putem discerne calitățile unice ale studenților prin folosirea unor abordări de predare cu mai multe fațete. În loc să aderăm la un singur stil de predare, ar trebui să explicăm conceptele din diferite unghiuri și să oferim exemple din diferite domenii. O astfel de abordare le permite elevilor să înțeleagă materialul într-un mod care se aliniază cu stilurile lor individuale de învățare.

Îmi amintesc de vremurile mele de școală când mă luptam uneori să înțeleg un concept prezentat de un profesor. Cu toate acestea când mama mi- a explicat diferit același concept, folosind exemple care au rezonat cu stilul meu de învățare am câștigat o înțelegere mai profundă. Acest lucru subliniază importanța flexibilității în predare și potențialul de a folosi exemple care se pot relata astfel încât să răspundă preferințelor fiecărui elev.

Când vine vorba de perceperea unicității fiecărui elev, mai ales din perspectivă spirituală, noi ca profesori putem beneficia foarte mult de pregătirea interioară. Sugerez ca profesorii să își vadă rolul, nu doar ca instructori ai copiilor mici, ci ca facilitatori ai dezvoltării umanității până la starea sa finală, perfectă și eternă de conexiune completă. Cu alte cuvinte, cu cât profesorii sunt mai conștienți de modul în care natura ne dezvoltă pe toți spre stări de conexiune mai mare, cu atât mai mulți profesori își pot alinia metodele într-un mod care să-i conducă pe elevi la creșterea echilibrului cu natura. Recunoașterea faptului că fiecare elev pornește într-o călătorie unică în dezvoltarea sa către o stare mai mare de conexiune cu ceilalți și cu natura ne poate ajuta să ne conectăm cu studenții noștri la un nivel profund.

Considerând procesul de predare ca un mijloc de îndrumare a elevilor spre mai mult echilibru cu natura, putem depăși noțiunile convenționale și putem recunoaște esența interioară din fiecare copil. Această schimbare de perspectivă ne dă putere să descoperim calitățile distincte ale studenților noștri și să oferim un nivel mai profund de împlinire.

Gestionarea eficientă a instruirii individualizate în predare este o sarcină cu mai multe fațete care necesită sensibilitate, adaptabilitate și înțelegerea unicității fiecărui elev. Prin gruparea studenților în funcție de caracteristicile lor, utilizând abordări de predare cu mai multe fațete și adoptând o perspectivă spirituală, noi ca profesori putem aborda această provocare mai eficient. În cele din urmă, scopul nostru este să oferim educație personalizată, care să permită fiecărui elev să prospere pe calea lor unică de învățare și auto-descoperire.

Bazat pe „Îtreabă un  Cabalist” cu cabalistul Dr. Michael Laitman pe 11 septembrie 2008. Scris/editat de studenții Cabalistului Dr. Michael Laitman.

Discuții | Share Feedback | Ask a question




"Cabala și Semnificatia Vieții" Comentarii RSS Feed

Articolul anterior:

Articolul următor: